- Autor: Czapnik Sławomir
- ISBN: 978-83-7395-608-7
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2014
- Liczba stron: 232
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Ta pierwsza w języku polskim monografia z zakresu ekonomii politycznej komunikowania porusza wiele wątków związanych z funkcjonowaniem mediów w ujęciu krytycznym. Porusza zagadnienia amerykańskiego imperializmu kulturowego i propagandy medialnej (model propagandy Edwarda S. Hermana i Noama Chomsky ego). Jeden z rozdziałów jest poświęcony nowym mediom, postrzeganym przez pryzmat podejścia fetyszyzmu towarowego i teorii wzniosłości.
Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.
Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.
- Autor: Czepil Bartosz
- ISBN: 978-83-7395-690-2
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2015
- Liczba stron: 348
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Kulturowe i instytucjonalne bariery korupcji w państwach nordyckich (STUDIA I MONOGRAFIE NR 527)
Najniższa cena w ciągu 30 dni 34.65 zł
Rabat: 50% 17,33 zł*
Rabat: 50% 17,33 zł*
- Autor: Piątkowska-Stepaniak Wiesława, Sawczuk Janusz
- ISBN: 978-83-7395-681-0
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2015
- Liczba stron: 156
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytet Opolskiego
Prezydencje środkowoeuropejskie i problemy Patnerstwa Wschodniego
Najniższa cena w ciągu 30 dni 13.65 zł
Rabat: 50% 6,83 zł*
Rabat: 50% 6,83 zł*
Zobacz | Pobierz |
---|---|
Czapnik-Wladza,_media_spis-tresci.pdf | Pobierz |