Władza, media i pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia (STUDIA I MONOGRAFIE NR 508)

Dostępność: Brak w magazynie

  • Najniższa cena w ciągu 30 dni23.10 zł

    Stara cena: 23,10 zł*

    Rabat: 80%

    Cena netto: 4,40 zł
    4,62 zł*
  • Autor: Czapnik Sławomir
  • Załączniki:
    ZobaczPobierz
    Czapnik-Wladza,_media_spis-tresci.pdf Pobierz
  • ISBN: 978-83-7395-608-7
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2014
  • Liczba stron: 232
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Ta pierwsza w języku polskim monografia z zakresu ekonomii politycznej komunikowania porusza wiele wątków związanych z funkcjonowaniem mediów w ujęciu krytycznym. Porusza zagadnienia amerykańskiego imperializmu kulturowego i propagandy medialnej (model propagandy Edwarda S. Hermana i Noama Chomsky ego). Jeden z rozdziałów jest poświęcony nowym mediom, postrzeganym przez pryzmat podejścia fetyszyzmu towarowego i teorii wzniosłości.

Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.
  • Autor: Czapnik Sławomir
  • Załączniki:
    ZobaczPobierz
    Czapnik-Wladza,_media_spis-tresci.pdf Pobierz
  • ISBN: 978-83-7395-608-7
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2014
  • Liczba stron: 232
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego