Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji

Dostępność: W magazynie

  • Najniższa cena w ciągu 30 dni12.60 zł

    Stara cena: 12,60 zł*

    Rabat: 50%

    Cena netto: 6,00 zł
    6,30 zł*
  • Autor: Hanusik Krystyna, Dudek Aleksandra (red. nauk.)
  • ISBN: 978-83-7395-438-0
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2011
  • Liczba stron: 152
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb ludzi, a odpowiedni jej poziom oraz struktura warunkują prawidłowy rozwój człowieka i możliwość jego funkcjonowania w społeczeństwie. Konsumpcja zależy od bardzo wielu czynników, od poziomu rozwoju gospodarczego poczynając, a na uwarunkowaniach kulturowych i społecznych kończąc. Wraz z rozwojem gospodarki rynkowej konsumpcja naturalna coraz bardziej nabiera charakteru rynkowego, ale również na pewnym etapie przemian gospodarki rynkowej zaczyna szybko rosnąć zakres i skala konsumpcji zbiorowej. Niniejsza monografia poświęcona jest różnym aspektom postaw i zachowań polskich konsumentów oraz wynikającym z nich efektom rynkowym i społecznym.
Praca jest adresowana do pracowników naukowych, studentów i pracowników samorządów terytorialnych.
  • Autor: Hanusik Krystyna, Dudek Aleksandra (red. nauk.)
  • ISBN: 978-83-7395-438-0
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2011
  • Liczba stron: 152
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego