Przejawy zachowań konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej

Dostępność: Brak w magazynie

  • Najniższa cena w ciągu 30 dni12.60 zł

    Stara cena: 12,60 zł*

    Rabat: 50%

    Cena netto: 6,00 zł
    6,30 zł*
  • Autor: Łangowska-Szczęśniak Urszula, Bobrowska Agnieszka
  • Załączniki:
    ZobaczPobierz
    Langowska-Szczesniak-Bobrowska-Przejawy_zachowań_konsumentów_-spis-tresci.pdf Pobierz
  • ISBN: 978-83-7395-552-3
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 142
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
Praca jest adresowana do pracowników naukowych wyższych uczelni i instytutów, teoretyków i praktyków marketingu oraz studentów wyższych uczelni.
  • Autor: Łangowska-Szczęśniak Urszula, Bobrowska Agnieszka
  • Załączniki:
    ZobaczPobierz
    Langowska-Szczesniak-Bobrowska-Przejawy_zachowań_konsumentów_-spis-tresci.pdf Pobierz
  • ISBN: 978-83-7395-552-3
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 142
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego