- Autor: Łangowska-Szczęśniak Urszula, Bobrowska Agnieszka
- Załączniki:
Zobacz Pobierz Langowska-Szczesniak-Bobrowska-Przejawy_zachowań_konsumentów_-spis-tresci.pdf Pobierz - ISBN: 978-83-7395-552-3
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2013
- Liczba stron: 142
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
Praca jest adresowana do pracowników naukowych wyższych uczelni i instytutów, teoretyków i praktyków marketingu oraz studentów wyższych uczelni.
Praca jest adresowana do pracowników naukowych wyższych uczelni i instytutów, teoretyków i praktyków marketingu oraz studentów wyższych uczelni.
- Autor: Łangowska-Szczęśniak Urszula, Bobrowska Agnieszka
- Załączniki:
Zobacz Pobierz Langowska-Szczesniak-Bobrowska-Przejawy_zachowań_konsumentów_-spis-tresci.pdf Pobierz - ISBN: 978-83-7395-552-3
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2013
- Liczba stron: 142
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego