- Autor: Czapnik Sławomir
- Załączniki:
Zobacz Pobierz Czapnik-Wladza,_media_spis-tresci.pdf Pobierz - ISBN: 978-83-7395-608-7
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2014
- Liczba stron: 232
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Ta pierwsza w języku polskim monografia z zakresu ekonomii politycznej komunikowania porusza wiele wątków związanych z funkcjonowaniem mediów w ujęciu krytycznym. Porusza zagadnienia amerykańskiego imperializmu kulturowego i propagandy medialnej (model propagandy Edwarda S. Hermana i Noama Chomsky ego). Jeden z rozdziałów jest poświęcony nowym mediom, postrzeganym przez pryzmat podejścia fetyszyzmu towarowego i teorii wzniosłości.
Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.
Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.
- Autor: Czapnik Sławomir
- Załączniki:
Zobacz Pobierz Czapnik-Wladza,_media_spis-tresci.pdf Pobierz - ISBN: 978-83-7395-608-7
- ISSN:
- Format: B5
- Rok wydania: 2014
- Liczba stron: 232
- Oprawa:
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego