Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem (STUDIA I MONOGRAFIE NR 418)

Dostępność: Brak w magazynie

  • Najniższa cena w ciągu 30 dni5.46 zł

    Stara cena: 27,30 zł*

    Rabat: 80%

    Cena netto: 5,20 zł
    5,46 zł*
  • Autor: Kauf Sabina
  • ISBN: 978-837395-341-3
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2009
  • Liczba stron: 280
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Europa przyszłości będzie politycznie i gospodarczo zdominowana przez regiony. One też będą ze sobą współzawodniczyć w kategoriach ekonomicznych. O przewadze konkurencyjnej regionów decydować będą nie tylko warunki endogeniczne, ale przede wszystkim jakość polityki regionalnej. To sprawia, że władze samorządowe coraz częściej będą adoptowały instrumenty i koncepcje zarządzania wywodzące się z praktyki przedsiębiorstw. Do najistotniejszych z nich zaliczyć możemy koncepcje marketingu i logistyki, które w znacznym stopniu mogą usprawnić i zdynamizować rozwój regionalny. W książce przedstawiono podstawowe instrumenty rynkowo i przepływowo zorientowanego zarządzania regionem. Zaprezentowano także ich rolę w podnoszeniu przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych, a także w pozyskiwaniu inwestorów i kształtowaniu pozytywnych relacji z beneficjentami regionu.
Praca jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych i gospodarki przestrzennej oraz samorządowców odpowiedzialnych za kształtowanie polityki regionalnej.
  • Autor: Kauf Sabina
  • ISBN: 978-837395-341-3
  • ISSN:
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2009
  • Liczba stron: 280
  • Oprawa:
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego