Władza, media i pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia (STUDIA I MONOGRAFIE NR 508)

  • Dostępność: Dostępny Dostępny
  • szt.
  • Cena katalogowa: 23,10 zł
  • (Cena katalogowa: 22,00 zł)
  • Rabat: -11,55 zł
  • (Rabat: -11,00 zł)
  • Cena netto: 11,00 zł 11,55 zł
  • Autor: Czapnik Sławomir
  • ISBN: 978-83-7395-608-7
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2014
  • Liczba stron: 232
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Ta pierwsza w języku polskim monografia z zakresu ekonomii politycznej komunikowania porusza wiele wątków związanych z funkcjonowaniem mediów w ujęciu krytycznym. Porusza zagadnienia amerykańskiego imperializmu kulturowego i propagandy medialnej (model propagandy Edwarda S. Hermana i Noama Chomsky ego). Jeden z rozdziałów jest poświęcony nowym mediom, postrzeganym przez pryzmat podejścia fetyszyzmu towarowego i teorii wzniosłości.

Praca jest adresowana do wszystkich zainteresowanych stykiem mediów, polityki i biznesu, zwłaszcza studentów dziennikarstwa, politologii, socjologii i ekonomii.