Metody i techniki badań ankietowych na przykładzie zachowań komunikacyjnych opolan

  • Dostępność: Dostępny Dostępny
  • szt.
  • Cena netto: 20,00 zł 21,00 zł
  • Autor: Kauf Sabina, Tłuczak Agnieszka
  • ISBN: 978-83-7395-555-4
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2013
  • Liczba stron: 210
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Prezentowana książka, analizując sposoby przemieszczeń i efekty wpływu transportu na jakość życia w mieście, przedstawia w sposób kompleksowy procedurę realizacji procesu badawczego w wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego. Książka w prosty sposób przedstawia krok po kroku kolejne etapy budowy kwestionariusza, redukcji i redakcji danych, a także wybrane metody ich analizy. Podsumowanie książki stanowi omówienie i prezentacja wyników uzyskanych w przykładowym procesie badawczym. Jest to przykład raportu pisemnego z badania ankietowego. W książce zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzi informatycznych (Excel, Statistica) wspierających cały proces tworzenia, analizowania i opracowywania wyników badań ankietowych aż po końcowy raport z badań. Celem autorów jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania.
Książka ta przydatna będzie zarówno dla studentów różnych kierunków (m.in.: ekonomii, zarządzania, logistyki, socjologii, gospodarki przestrzennej, psychologii), jak i dla szerokiego kręgu praktyków gospodarczych.