Kultura organizacyjna Uniwersytetu Opolskiego

  • Dostępność: Dostępny Dostępny
  • szt.
  • Cena katalogowa: 12,60 zł
  • (Cena katalogowa: 12,00 zł)
  • Rabat: -6,30 zł
  • (Rabat: -6,00 zł)
  • Cena netto: 6,00 zł 6,30 zł
  • Autor: Geisler Robet (red. nauk.)
  • ISBN: 978-83-7395-491-5
  • Format: B5
  • Rok wydania: 2012
  • Liczba stron: 98
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Praca dotyczy analizy zjawiska kultury organizacyjnej Uniwersytetu Opolskiego. Stanowi przedstawienie wyników badań społecznych (ilościowych i jakościowych) przeprowadzonych przez pracowników Wydziału Ekonomicznego oraz Instytutu Socjologii UO w związku z realizowaną Strategią Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego. Autorzy przedstawiają problematykę występowania modelu kultury organizacyjnej na uniwersytecie w obszarach modelu obowiązującego i pożądanego oraz kwestii kultury pracy i tożsamości Uniwersytetu i jego pracowników.
Praca jest adresowana do specjalistów kultury organizacyjnej w naukach o zarządzaniu oraz w socjologii organizacji oraz do pracowników wyższych uczelni i studentów kreujących w swoich uniwersytetach kulturę organizacyjną.